پرسشهای متداول
آیا می توانیم در سایت آرکا کالایی را رزرو کنیم؟
از آنجاییکه ممکن است، کالایی در سایت آرکا ناموجود باشد و تضمینی برای موجودی مجدد کالا نمی باشد، بنابراین امکان رزرو در سایت وجود ندارد
اگر کالایی ناموجود باشد، آیا می توانم سفارش دهم که برای من تهیه کنید؟
همکاران ما در بخش تأمین همواره در حال تلاش برای مهیا کردن سبد بزرگتر و متنوع تری از کالاها برای شما هستند ولی با وجود این، امکان سفارش گیری تکی از مشتریان برای ما مقدور نیست.
چطور پیشنهادات خود را به شما انتقال دهم؟
هدف ما جلب رضایت مشتریان می باشد و آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما می باشیم. مشتریان می توانند نظرات خود را در قسمت نظرات کاربران هر محصول بنویسند و یا به آدرس ایمیل به info@arcaonline.ir ارسال کنند.
آیا آرکا صحت گارانتی کالاهای خود را تضمین می کند؟
در سایت آرکا کالا ها با گارانتی اصل به فروش می رسد و آرکا اصالت آن را تضمین می کند.اگر با کالای بی گارانتی مواجه شدید لطفا آرکا را از طریق ایمیل info@arcaonline.irدرجریان بگذارید.
آیا آرکا کالای دست دوم می فرشد؟
تمام کالاهای سایت آرکا نو و با گارانتی اصل بوده و آرکا نو بودن کالای خود را نزد شما تضمین می کند.